Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 7 d’abril del 2014

"QUÈ...? DE QUÈ...? QUÈ...? DE QUÈ...? QUÈ...? DE QUÈ...?"

En el que duguem de curs, l'assignatura "Educació del Moviment" m'ha anat ensenyant moltes coses, algunes més interessants i algunes altres menys. Poc a poc veig que aprenc nous conceptes que amplien el meuconeixement, però note que no vull quedar-me sols amb aixìo, sinó que em pare a buscar informació, a investigar sobre el tema, etc... Pense que el Blog és una eina molt important a l'assignatura, i és la de treballar-se molt les coses, aprofundir i donar-li sentit als temes apresos.

No sols estic aprenent el què es dona a classe, sinó, com ja he dit, coneixements extrínsecs a l'assignatura. Supose que tots donem per suposat que tot açò suporta un esforç. Qui té ganes d'aprendre, apren. No sé si m'acabe d'explicar. El què faig per a aprendre no és sols anar a classe i escoltar al professor parlar sobre el tema corresponent al dia "tal", sinó anar més enllà. Hi ha un món educatiu enorme fora de l'aula, i és ací on hem d'intervindre. Ens hem d'interesar per aprendre, ens ha de nàixer i hem de tindre VOLUNTAT per aquest interès.

Una vegada fet tot açò, els meus esforços no són en va, sinó que al pujar-ho al meu Blog els meus companys o qualsevol altra persona pot entrar-hi, llegir el què jo puje i el què m'he interessat per buscar o almenys reflexionar, i ell així aprendre de mi. Òbviamnet també ocurreix el cas contrari: entrar jo als altres blogs i "seguir aprenent".

Una vegada ja clavat en aquest "món" et preguntes: "De què m'esta servint tot açò?". Aquesta assignatura ens ha donat l'oportunitat d'aprendre d'una manera distinta a les altres (almenys a mi),  i la trobe molt interessant i dinàmica, sempre hi ha alguna entrada nova que ens pot fer aprendre coses noves. Tot açò em duu a pensar que hi ha una gran diversitat de maneres d'aprenentatge i molt interessants. A més a més, el temari que estem donant és fundamental per a dedicar-te a l'educació en un futur, que és el què realment vull. És per aquest mateix motiu el que em duu dia a dia a nous interessos personals.

Com veig que m'enrrotlle massa vaig a concluir aquest tema. El què pense de l'assignatura ja ho he dit tot, però i de mi? El meu treball i seguiment a la Comunitat Edmov almenys és continu, m'interese per molts aspectes, i els faig veure ací. No obstant això, hi ha aspectes que no els faig veure ací, i aquesta és la meua errada. Pense que podria contribuir més i aportar entrades interessants. Em talla el fet de que no puguen ser el suficientment bones, o tindre males crítiques i no bones, perquè són aspectes que m'afectarien molt. Dit açò, sí que podria fer més entrades, aprendre més i fer que aprenguen més, però com tots supose. Per tant, estic satisfet amb el meu treball, pense que hi aporte temes interesants, tot i que un poc escasos, no obstant això, sempre hi ha temps d'aplicar-se més.

5 comentaris:

  1. Al final, es tracta de trobar un equilibri entre preguntes i respostes. Molt bona i útil autoavaluació!

    ResponElimina
  2. Quan més sucre més dolç no es sempre real. Si allò que fás es bò, no cal que siga en grans quantitats. Més val la qualitat que la quantitat i crec que pots estar content de les entrades que has fet, pues les he vist totes pel fet de que sempre hem quidren l'atenció. Respecte al que dius de que et talla el fet de que les entrades que fages no puguen ser bones i tindre males crítiques, donar-te el consell que una crítica, si es constructiva, mai serà roin per a tu per què et farà vore coses que no havies vist avanç; i no tingues por de que el teu treball siga bò o roin, pa això estan els comentaris, per a complementar i, a més a més, pense que no hi ha que limitar-se, callar-se o guardar-se res per a ú mateix. Imaginat que Thomas Edison, quan va descobrir la pereta de llum, no habera fet res per por a que no estaguera bé u ho criticaren. Si en les meues mans estaguera, et calificaria de rigurós el teu seguiment, per què apart del blog, en classe estàs atent i mostres interes en els treballs manats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies vicent per aquest comentari! Ho tindré molt en compte

      Elimina
  3. M'agrada molt la teua manera de pensar, ja que en molts aspectes hem veig totalment identificat amb tu!, Solament dir-te que seguixques aportant coses, sense por a les errades perque sols conectant amb els demés comprendras els teus errors!!

    ResponElimina
  4. Al igual que tu y que Víctor en el anterior comentario pienso que muchas veces a la hora de expresarme mediante el blog me siento un poco coartado por el hecho de no hacer una entrada a nivel que exige la comunidad. Es verdad, que poco a poco voy soltándome y comentando o haciendo entradas para compartir mis inquietudes con la comunidad. Buena reflexión Manu!

    ResponElimina